Rebozokursus for Sjællandskredsens medlemmer - Holbæk

Fredag d. 27. september 2024 kl. 10:00 til 16:00

Fredag d. 20. september 2024 kl. 09:00

Holbæk Sygehus, 'Stabens konferencelokale', Akacievej 1, 2. sal, 4300 Holbæk Holbæk Sygehus, 'Stabens konferencelokale'
Akacievej 1, 2. sal
4300 Holbæk

Rebozokursus for Sjællandskredsens medlemmer - Holbæk

Kredsbestyrelsen i Sjællandskredsen arrangerer sammen med jordemoder Laura Sparholt Dyrlund to kurser i rebozo med den mexicanske jordemoder  Saskia Jacqueline Vargas Garcia.

Kursernes indhold

Saskia skriver selv om kurserne, hun holder:

The intention of this workshop is to connect with our wisdom supporting as midwives, combining our intuition with the evidence around our practice.
In this one day of workshop we will have the theory and history about rebozo and a full day of practice to feel and give back so we integrate this skills in our bodies also the ways of using the rebozo in prenatal, pregnancy, each stage of labour, postpartum and when there is a loss .

Det praktiske

Kurserne er for aktive medlemmer af Jordemoderforeningens Sjællandskreds og andre (se dog nedenfor). De bliver afholdt på engelsk.

Saskia har rebozoer til undervisningsbrug og sælger også. Medbring gerne selv en yogamåtte.

Der vil være lette snacks, vand, te og kaffe. Medbring gerne selv madpakke og drikkedunk.

Der er egenbetaling på 200 kr. (for ikke-medlemmer af Jordemoderforeningen er prisen 600 kr.)

Rebozoer kan købes på kurset og koster omkring 400 kr. til 500 kr. De er lavet af 100 % bomuld og 2,7 meter lange.

Opdatering den 26. august: Der er åbnet for medlemmer af andre kredse (til 200 kr.) og ikke-medlemmer af Jordemoderforeningen (til 600 kr.)

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >