Jordemoderkaffe om OK24 med Heino Knudsen

Torsdag d. 24. august 2023 kl. 11:30

Teams Teams

Jordemoderkaffe om OK24 med Heino Knudsen

I foråret 2024 skal der forhandles og indgås ny overenskomst for alle ansatte i regionerne – OK24.

Forberedelserne er allerede i gang – også i Jordemoderforeningen – og vi arrangerer derfor en række Jordemoderkaffer med nogle af overenskomstforhandlingens centrale aktører og arbejdsmarkedsforskere inden for vores egen overenskomstområde – og for overenskomstforhandlinger generelt.

Til denne Jordemoderkaffe om OK24 har vi inviteret Heino Knudsen, regionsrådsformand i Region Sjælland og formand Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Heino Knudsen forhandler overenskomst på Danske Regioners vegne og vi vil derfor gerne spørge Heino Knudsen om hans forventninger og forhåbninger for OK24, og hvad han ser som de største udfordringer set fra regionens side.

Der vil være mulighed for at skrive spørgsmål til Heino Knudsen og Lis Munk under webinaret.

Webinaret bliver sendt med Teams, og du vil modtaget et link en times tid inden Jordemoderkaffen starter.

Mette Busk

meb@jordemoderforeningen.dk