Jordemoderkaffe om OK24 med Lisbeth Lintz

Fredag d. 14. april 2023 kl. 12:00

Teams Teams

Jordemoderkaffe om OK24 med Lisbeth Lintz

I foråret 2024 skal der forhandles og indgås ny overenskomst for alle ansatte i regionerne – OK24.

Forberedelserne er allerede i gang – også i Jordemoderforeningen – og vi arrangerer derfor en række Jordemoderkaffer med nogle af overenskomstforhandlingens centrale aktører og arbejdsmarkedsforskere inden for vores egen overenskomstområde – og for overenskomstforhandlinger generelt.

Til første Jordemoderkaffe om OK24 har vi inviteret Lisbeth Lintz, formand for Akademikerne.

Vi forsøger at løsne op for overenskomstforhandlingens komplicerede stof ved at give Lisbeth Lintz ordet, så vi sammen kan blive klogere på, hvordan situationen ser ud, hvad vi kan forvente af det kommende forløb og hvilken overordnet ramme, vi forhandler inden for.

Der vil være mulighed for at skrive spørgsmål til Lisbeth Lintz og Lis Munk under webinaret.

Jordemoderkaffen bliver sendt med Teams, og du vil modtaget et link på mail en times tid inden Jordemoderkaffen starter.

Mette Busk

meb@jordemoderforeningen.dk