Årsmøde og generalforsamling i Dansk Jordemoderfagligt Selskab

Tirsdag d. 23. maj 2023 kl. 11:00 til 18:00

Mandag d. 15. maj 2023 kl. 11:00

Regionshospitalet Gødstrup, Hospitalsparken 15, 7400 Herning Regionshospitalet Gødstrup
Hospitalsparken 15
7400 Herning

Årsmøde og generalforsamling i Dansk Jordemoderfagligt Selskab

Kære medlemmer

Vi glæder os til at invitere jer til årsmøde og generalforsamling i Dansk Jordemoderfagligt Selskab 2023.

I år rykker vi mod vest og skal være på Regionshospitalet Gødstrup.
Forud for årsmødet vil chefjordemoder Ann Fogsgaard tage interesserede med på en rundvisning på fødeafdelingen, som er kendt for sit særlige fødemiljø. Dette vil foregå i tidsrummet 10-11 (husk at tilmelde dig)

Vi kan afsløre, at dagen blandt andet vil byde på oplæg fra Etisk Råds formand Leif Vestergaard Pedersen samt nylig forskning fra PhD’er Sarah Hjort Andersen og Louise Lilleøre Kjeldsen, og meget mere. Resten af programmet vil løbende blive meldt ud.

Det praktiske:

Dato: Tirsdag d. 23/5/2023.

Tid: Årsmøde kl. 11-17, generalforsamling kl. 17-18.

Adresse: Hospitalsparken 15, 7400 Herning. Fra hovedindgangen følger man bogstav L for at komme til lokalet AULA hvor vi skal være på dagen. Der er trinbræt til toget lige udenfor hovedindgangen.

Pris: Gratis for medlemmer, ikke-medlemmer kan deltage mod betaling, send da mail til danskjordemoderfagligtselskab@gmail.com for nærmere info.

Vi tilbyder let forplejning i løbet af dagen.

I år har vi valgt ikke at stå for at arrangere en middag efter årsmødet men håber, at de der har lyst, selv vil gøre dette. Vi har forhørt os hos de egnskendte og her foreslås stederne Hotel Eyde eller Bryggeriet.

Vi glæder os til en dag fyldt med jordemoderfaglighed!

Dansk Jordemoderfagligt Selskab

DJS