Landskonference for kredsbestyrelser

Mandag d. 27. marts 2023 kl. 09:00 til 17:00

Onsdag d. 15. marts 2023 kl. 09:00

Huset (tidl. Byggecentrum), Hindsgavl Alle 2, 5500 Middelfart Huset (tidl. Byggecentrum)
Hindsgavl Alle 2
5500 Middelfart

Landskonference for kredsbestyrelser

På Landskonferencen for Kredsbestyrelser mødes alle medlemmerne af kredsbestyrelserne i de fem regionale kredse og lederkredsen.

I 2023 holdes Landskonferencen på HUSET i Middelfart den 27. marts.

Programmet for Jordemoderforeningens Landskonference 2023 handler om OK24 og kredssamarbejde.

Formålet med Landskonferencen i år er at give kredsrepræsentanterne input til et forsat godt samarbejde i kredsen og styrke relationen til Hovedbestyrelsen. Derfor er dagen en kompetenceudviklingsdag med fokus på roller, relationer og rammer for arbejdet i en bestyrelse.

Lis, Mette og Klaus har i foråret været rundt på en lang række medlemsmøder, hvor kravene til OK24 er drøftet. Derfor vil vi indlede dagen med en opsummering, så I er ’up to date’ med OK-processen.

Kl. 09.00
Velkommen

Kl. 09.30
Klaus starter dagen med opsummering af OK-kravsudtagning til 24

Kl. 10.45
Kort pause

Kl. 11.00
Anna Langhorn fra Leading Board indleder teamet om samarbejdet i kredsene.

Kl. 12.15
Frokost

Kl. 13.00
Anna Langhorn fra Leading Board tager os igennem resten af dagen med skiftevis oplæg og gruppearbejde omkring roller, relationer og rammer for et bestyrelsesarbejde. Opgaverne handler blandet andet om, hvordan de enkelte kredse kan bruge forretningsordenen mere aktivt. Så tag gerne jeres forretningsorden med på print.

Kl. 16.30
Opsamling og afrunding