Fyraftensmøde for privatansatte jordemødre

Torsdag d. 3. februar 2022 kl. 17:00 til 19:00

Torsdag d. 3. februar 2022 kl. 15:00

Jordemoderforeningen (BRUG IKKE), Sankt Annæ Plads 30, 1250 København K Jordemoderforeningen (BRUG IKKE)
Sankt Annæ Plads 30
1250 København K

Fyraftensmøde for privatansatte jordemødre

Jordemoderforeningen inviterer alle privatansatte jordemødre til fyraftensmøde

Er du ansat i almen praksis, i speciallægepraksis, i en jordemoderklinik eller i øvrigt hos en privat arbejdsgiver så er mødet for dig.

Jordemoderforeningen skal være for alle jordemødre – også dem, der som jer ikke er ansat under overenskomst hos en offentlig arbejdsgiver – men hvad tilbyder forening til jer allerede, og hvad kunne I godt tænker jer fra foreningen?

I dag har privatansatte jordemødre ikke egen repræsentation i Jordemoderforeningen. I er dækket af den regionale kreds. Men jeres gruppe vokser år for år, og spørgsmålet er, om I efterhånden har et behov for andre medlemstilbud og organisatorisk forankring/repræsentation i Jordemoderforeningen?

Vær med til at drøfte behovet og mulighederne sammen med Jordemoderforeningens formand Lis Munk, forhandlingschef Klaus Groth-Andersen og jurist Pernille Thykier

Mødet afholdes virtuelt. Der udsendes mødelink et par timer før mødestart

Arrangementet er for medlemmer af Jordemoderforeningen