Live webinar: Lær at leve med din klagesag

Tirsdag d. 1. februar 2022 kl. 11:00

Online Online

Live webinar: Lær at leve med din klagesag

Jordemødre oplever i stigende grad at få en patientklage, og det er ofte en oplevelse den enkelte jordemoder går med alene.
På dette live webinar vil Jordemoderforeningens næstforkvinde, Mette Rotesan, jurist, Pernille Thykier, og forsknings- og udviklingskonsulent, Anne-Mette Schroll, sætte fokus på den eksisterende kultur omkring klagesager, som på nuværende tidspunkt ofte er forbundet med meget skyld og skam.
Webinaret vil, efter et oplæg om patientklager i jordemoderfaget, lægge op til en dialog og debat om, hvordan vi får brudt tabuet om klagesager og skabt en kultur, hvor det er normalt at tale mere åbent med sine kollegaer om ens klagesag.

Kom og vær med til at sætte gang i denne vigtig debat.

Webinaret er gratis og for aktive medlemmer af Jordemoderforeningen.

Senest to timer inden webinaret starter, vil du modtage en email med link til webinaret.