AFLYST - Faglig dag for Afdelingsjordemødre, Koordinerende jordemødre og Kliniske jordemodersupervisorer.

Torsdag d. 19. marts 2020 kl. 09:30 til 16:00

Tirsdag d. 17. marts 2020 kl. 09:00

Jordemoderforeningen (BRUG IKKE), Sankt Annæ Plads 30, 1250 København K Jordemoderforeningen (BRUG IKKE)
Sankt Annæ Plads 30
1250 København K

Samspillet mellem dømmekraft, medarbejdertillid, professionel identitet og trivsel.

Hvordan kan man forstå de øjeblikke, hvor beslutninger tages eller forsvares, og hvilken indsigt giver dette i, hvordan vi bør tage beslutninger?

Hvordan står man fast på beslutninger, når der er modstand?

Hvad er professionel dømmekraft?

Og hvordan navigerer man i etik og moral, når der skal tages hurtige beslutninger på ’gulvet’ i akutte situationer?

Undervisere:

Morten Sørensen Thaning

Lektor, PhD og professor på CBS

Johan Gersel

Lektor og PhD.

Deltagere:

Jordemødre der arbejder som Afdelingsjordemødre, eller i en koordinerende, superviserende stilling. Desuden skal du være medlem af Jordemoderforeningen med medlemsstatus aktiv for at deltage.